פרגון או התחנפות? • מודעת ברכה ב'הפלס' לאברהם בריסק

    משה נתנאל 2 Comment on פרגון או התחנפות? • מודעת ברכה ב'הפלס' לאברהם בריסק
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קוראי העיתונות החרדית לא רגילים לפרגונים שחורגים מעבר לגבולות המחנה הפוליטי הקרוב, והמודעה שפורסמה הבוקר ביומון הפלג הירושלמי 'הפלס' גרמה ללא מעט הרמות גבה בקרב הקוראים. במודעה מסוגננת וסגנונית, נשלחו על גבי העיתון איחולי מזל טוב לשמחת מנהל משרד פרסום שהעיתון מנהל נגדו מערכה ממושכת.

    המדובר באברהם איסר בריסק, מנכ"ל משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל', שאירס את בנו עם בת הר"ר אייזיק פריד מנכ"ל ארגון 'הידברות'. 'בולטון פוטנציאל' כמו מרבית משרדי הפרסום הגדולים במגזר, מחרימים את העיתון ולא מפרסמים את לקוחותיהם בין דפיו, דבר שמעלה תהיה על הפרגון וההשתתפות בשמחה.

    "אין לי שום דבר נגד איסר בריסק באופן אישי", אומר אברהם טריגר – מי שמפעיל בשנתיים האחרונות את 'מוקד המאבק' – והחתום על המודעה, "אדרבה אני מחבב אותו וידוע לי שהוא מתנגד לכל ההחרמה שהביאה את שוק הפרסום החרדי לבוץ עמוק. ברור לי כיום שאם זה היה תלוי רק בו, החרם המטופש והמרושע היה מגיע לסיומו וגם לא היה מתחולל הפיצוץ שטרפד את המתווה שגובש בשעתו עם המשרדים".

    לדבריו, "בריסק רואה את הדברים בצורה עניינית כאיש מקצוע, בניגוד לכמה מהאחרים המודרכים משנאה לוהטת לבני התורה או שהם משוחדים ופועלים ממניעים פוליטיים ידועים, ולא אפרט יותר. בכל מקרה ביום שמחת לבו אני מצטרף בכנות לכל המברכים אותו, ולא צריכים לעשות מזה ענין גדול".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אברהם טריגר תפסיק להשתגע ולהטריד. המשפט ה"חכם" שלך "ההחרמה שהביאה את שוק הפרסום החרדי לבוץ עמוק" מראה כמה אתה "מבין" את התחום. אתה מבין בפרסום כמו שנתי גרוסמן קנאי. למה כל העולם צריך לסבול מהילדות העשוקה שלך?